22 kwietnia 2015

61. Rybak z origami / 3d origami fisherman

Witajcie,
Ostatni wpis był kilka dni temu, więc trzeba to nadrobić. Dzisiaj wracam do was z kolejnym dziełem. Była to wymuszona praca, a dlaczego? Już wam wyjaśniam.


Mój przyjaciel zwrócił się do mnie z prośbą wykonania jakiejś figurki dla swojego wujka, który w najbliższym czasie ma imieniny. Jak, że wujek uwielbia rękodzieło, prezent w takiej formie byłby idealny. Jednak kolega chciał coś wyjątkowego, nowego i zaskakującego. Ciężko było coś wybrać dla 50-letniego mężczyzny z mojej kolekcji, więc pozostawało jedynie znaleźć coś w sieci.
Przeglądając prace jednego z moich ulubionych "modularzy"- Mauricio Matsuda - Samurai de Papel, bardzo zdolnego nawiasem mówiąc, natknęliśmy się na figurkę rybaka. Okazała się ona strzałem w dziesiątkę, jako że wujek jest zapalonym wędkarzem. Pozostawało jeszcze tylko wykonanie. I tu pojawił się problem. Z tutoriali jak wiadomo bardzo łatwo wykonać różne rzeczy, ale patrząc na zdjęcie - nieco gorzej. Postanowiłam się jednak tak łatwo nie poddawać. Moja wytrwałość opłaciła się a oto jej efekt.

Na szybko udało mi się jeszcze zrobić jej zdjęcie, nim trafiła do nowego właściciela.


 

Oczywiście moje wykonanie nieco odbiega od autora tego pomysłu, ale właśnie o to w tym chodzi, żeby nie kopiować prac innych osób, ale dodać też coś od siebie. Mam nadzieje że podoba się wam moja praca.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz