07 kwietnia 2015

55. Różowy zawrót głowy / 3d origami pink swan

Witajcie po świętach :)

Jak samopoczucie?
U mnie z rana było dosyć kiepsko. Aż nie chciało się wstawać do pracy po dłuższej przerwie. Ale jakoś udało mi się przetrwać dzień i z pozytywną energią wracam do was.

Kilka wolnych dni pozwoliło mi zregenerować siły po nawale pracy przy świątecznych ozdobach. Jednak nie porzuciłam mojego hobby na długo. W drugi dzień świąt odbyły się imieniny mojej cioci. Z tej okazji postanowiłam przygotować jej wyjątkowy prezent. Jest ona miłośniczką łabędzi, więc wybór nie był trudny. Uwielbia też różowy kolor. Postanowiłam połączyć ze sobą te informację i oto efekt.


Ciotka była zachwycona z takiego prezentu, a wam jak się podoba?



Dzięki, że jesteś! Każdy Twój komentarz motywuje mnie do dalszego tworzenia.
P.S. Odwdzięczę się za każdą obserwację


Papier do moich prac kupuję na:

3 komentarze: