11 czerwca 2015

81. Jak zrobić serce z origami krok po kroku / 3d origami heart tutorial

Cześć,
Dzisiaj długo oczekiwany przez was diagram na wykonanie serca z origami modułowego. Z poniższego schematu dowiecie się ile modułów potrzeba w poszczególnych rzędach. 


Po przygotowaniu takich 4 wielorzędowych pasków, wystarczy je tylko odpowiednio wygiąć i skleić.
Motylki wykonałam wzorując się na innych pracach, znalezionych w sieci.

Kwiaty zrobione ze wstążek, ale równie dobrze możecie inaczej przyozdobić takie serce, według własnego uznania.

P.S. Jeśli spodobał ci się mój kurs i był pomocny, proszę kliknij w reklamę. Dla Ciebie to tylko chwila, a ja dzięki temu uzbieram środki na zakup papieru do tworzenia nowych prac oraz kolejnych tutoriali.

Dzięki, że jesteś! Każdy Twój komentarz motywuje mnie do dalszego tworzenia.
P.S. Odwdzięczę się za każdą obserwację


Papier do moich prac kupuję na:

1 komentarz:

  1. Witam ja chce widzieć z ilu robi elementów się składa to serce? I motele jak by mogła pani na pv to by było fajnie.

    OdpowiedzUsuń