20 stycznia 2016

198. Laleczka na Dzień Babci / Grandmother's Day gift - origami 3d doll

Witajcie,

Jutro Dzień Babci. Jeśli ktoś z was zapomniał, to szybciutko przypominam. 


Ja niestety, nie mam już żadnej babci, ale to nie znaczy, że nie mogę wykonać żadnego prezentu z okazji tego dnia, ale o tym więcej możecie przeczytać TUTAJ i również zobaczyć drugi prezent :)
No ale wracając do tematu. Jakiś tydzień temu na prośbę córki mojej koleżanki wykonałam lalkę z origami modułowego. No może nie tak do końca lalkę... raczej baletnicę, bo tak nazwała ją mała Natalka. Baletnica trzyma bukiecik kwiatów wykonany techniką quilling.


Ma to być podarunek dla kochanej babci, bowiem Natalka już od kilku miesięcy uczy się składać origami i powiedzmy, że z moją pomocą powstało takie oto cudeńko:




Mam nadzieję, że babcia będzie zadowolona z takiego prezentu, a wy co myślicie o takiej pracy?


Aaa... i przypominam o trwającym CANDY
Nadal możecie się zapisywać. Czekam na wasze zgłoszenia.

Dzięki, że jesteś! Każdy Twój komentarz motywuje mnie do dalszego tworzenia.
P.S. Odwdzięczę się za każdą obserwację


Papier do moich prac kupuję na:

14 komentarzy:

  1. Jeszcze takiego cudeńka to nie widziałam - jest czadowa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że dla Ciebie nie ma rzeczy niemożliwych i z papieru potrafisz wszystko, dosłownie wszystko, wyczarować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocza laleczka, czy też baletnica (co kto woli) :) Świetnie wygląda połączenie origami z quillingiem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie się prezentuje baletnica! Ten koczek powala na kolana :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O ja Cię! Ale cudo! Bawiłam się kiedyś origami modułowym, super sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podziwiam, masz talent w rękach;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaka świetna! Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wpadam z rewizytą - dziękuję za udział w moim candy : ) Już wcześniej natknęłam się na Twój blog : ) i podziwiałam fajne rzeczy,które tworzysz : )Masz ciekawe pomysły : )

    OdpowiedzUsuń
  9. Niesamowite że można takie piękne rzeczy z papieru zrobić. Po prostu rewelacja!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna laleczka jestem pełna podziwu

    OdpowiedzUsuń
  11. Oryginalny prezencik. Z pewnością przypadł do gustu :)

    OdpowiedzUsuń