25 kwietnia 2016

251. Filiżanki, filiżanki / 3d origami coffee cups

Prawie rok upłynął od momentu, kiedy wykonałam swoją pierwszą filiżankę z origami modułowego. Pamiętacie... KLIK


Nie było by w tym nic dziwnego poza faktem, że tyle czasu musiało upłynąć bym wróciła do tworzenia podobnych przedmiotów. Udało się. Dzięki prośbie wspaniałej Pani Agnieszki.
Przeglądając mój blog, wpadła jej w oko filiżanka na kawę. Poprosiła mnie o wykonanie dla niej 4 sztuk takich filiżanek. W wybranej przez siebie kolorystyce.

Jako, że dawno nie robiłam takich tworków z origami modułowego, musiałam sobie przypomnieć wzór. Ale na szczęście poszło dość gładko :) A oto efekt:







Dzięki, że jesteś! Każdy Twój komentarz motywuje mnie do dalszego tworzenia.
P.S. Odwdzięczę się za każdą obserwację


Papier do moich prac kupuję na:

14 komentarzy:

  1. Jesteś niesamowita! Prześliczne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne filiżaneczki- pięknie wykonane

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne filiżanki, masz niezłe tempo praca za pracą i do tego jak pięknie są wykonane. Gratuluje talentu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Prawdziwe dzieło sztuki !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki dziewczyny, staram się być na bieżąco, choć czas nie zawsze pozwala :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Do tych filiżanek pani Agnieszka powinna zamówić jeszcze dzbanek di kompletu;-). Rewelacyjne filiżanki . Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialne! Jakże kolorowe :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze nie próbowałam , ale podziwiam i jestem oczarowana !!! Miłego dnia , pozdrawiam serdecznie ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne filiżaneczki :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacyjne! Bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne filiżanki. Wielka szkoda, że nie mozna z nich wypić prawdziwej kawki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo dziękuje, wasze miłe słowa dają mi wiele radości i chęci do dalszego tworzenia :) Już w głowie mam kilka pomysłów, ale o tym wkrótce :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ojej ale to musi być sporo pracy i cierpliwości do takich tworków. Filiżaneczki pierwsza klasa!!!:)

    OdpowiedzUsuń