14 grudnia 2016

343. Czarno-biała świąteczna klasyka / 3d origami christmas bauble

Hej,
Kochani mam dzisiaj dla was jeszcze jedną świąteczną 🎄 propozycję. Jest to kolejna bombka z origami modułowego. Podobne prace już się pojawiły na blogu. Tym razem postawiłam na klasykę. 


Czarno-biały  egzemplarz to na razie prototyp kolorystyczny. 
Zobaczymy czy znajdzie swoich zwolenników. Choć muszę przyznać, że co raz częściej zdarzają się osoby, które uwielbiają klasyczne i eleganckie połączenia, nawet podczas świąt, więc może moja praca przypadnie im do gustu.





A na zakończenie prezent stworzony z moich prac, dla Pani Ali.


Przypominam o trwającym jeszcze tylko do jutra konkursie. To właśnie Ty możesz być zwycięzcą i zgarnąć misia lub inne fajne nagrody. Wyniki w piątek, 16 grudnia. Zapraszam!

http://mikaglo.blogspot.com/2016/11/331-wygraj-misia-u-mikaglo.html


Dzięki, że jesteś! Każdy Twój komentarz motywuje mnie do dalszego tworzenia.
P.S. Odwdzięczę się za każdą obserwację


Papier do moich prac kupuję na:

18 komentarzy:

  1. Śliczne te bombki. Klasyczna bardzo elegancka, myślę,że na prezent idealna. Tak do domku jak dla mnie zdecydowanie kolorowa. Zestawik z Mikołajkiem będzie przyjemnym prezentem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Co ja tu będę pisać???Jestem fanką Twoich misternych prac z pełnym podziwem:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna bombka, choć nie do końca moje kolorki ☺

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawa bombeczka. Podziwiam. A nie wiem jak mogłam przegapić Twoje candy. Lecę szybko się zapisywać.Miś jest słodki. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podziwiam Twoje prace są cudowne.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pewnie w głębi duszy jestem jeszcze dzieckiem bo bardziej podoba mi się ta kolorowa bombka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. MNie się klasyka bardzo podoba :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjny pomysł na bombkę !! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna bombka, bardzo oryginalna :) Na pewno będzie się pięknie prezentowała :)

    OdpowiedzUsuń