28 lutego 2017

379. Tęczowy koszyk / 3d origami Easter rainbow basket

Cześć,

Moi drodzy kończymy karnawał. Jako, że dzisiaj są ostatki i czas zabawy, na moim blogu zrobiło się równie kolorowo. Trochę zaszalałam z kolorkami i powstał tęczowy koszyczek z origami modułowego. Model ma standardowy kształt. Z przodu dla kontrastu jednolita, jasna kokardą z delikatnym różowym kwiatuszkiem. Zapraszam do oglądania:





Od jutra zaczyna się Wielki Post. Czy jest do dobry czas na postanowienia? Myślę, że tak. Jest to okres, kiedy możemy zrobić sobie przerwę od różnych rzeczy. Ja staram się na te 40 dni trochę przystopować ze słodyczami. Zazwyczaj nie jem ich jakoś bardzo dużo, ale myślę, że inne postanowienia ciężko by mi było podjąć. A jakie są wasze??

Dzięki, że jesteś! Każdy Twój komentarz motywuje mnie do dalszego tworzenia.
P.S. Odwdzięczę się za każdą obserwację


Papier do moich prac kupuję na:

35 komentarzy:

  1. Koszyczek jest przesliczny.Świetne kolory.Ja i tak mam zakaz od miesiąca na słodycze to sobie przedluze ☺.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały koszyczek, kolorami przywołuje wiosnę i jak mówisz kończy karnawał. Od jutra Wielki Post, dla mnie - zawsze wielki czas przemyśleń i dystansu do wielu spraw i zabiegania. Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny koszyczek, podziwiam Twoją precyzję. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Koszyk tęczowy i mega radosny! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała kolorystyka, zwłaszcza pomysł z rączką mnie zachwycił :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Gosiu, taki sposób jest prosty i skuteczny :)

      Usuń
  6. Cudne kolorki, takie właśnie lubię :) Piękny koszyczek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie się cieszę, że przypadł do gustu :)

      Usuń
  7. przecudnie :D to już nawet letnia tęcza :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny koszyczek.
    Ja też planuję ograniczyć słodycze.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham kolory, tym bardziej dla mnie taki koszyczek jest zachwycający :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale ten czas leci, dopiero było Boże Narodzenie atu już wszędzie pojawiają się jajeczka, koszyczki...
    Twój jest śliczny, dlatego, że taki kolorowy i wiosenny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie to czas pędzi straszliwie, ale masz rację, juz na blogach widac święta i wiosnę :)

      Usuń
  11. świetny! Raki inny niż większość

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniały koszyczek:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Koszyczek jest przepiękny i zachwyca kolorami :-) Postanowień nie robię, a ze słabością do słodyczy walczę od lat. Nie muszę ich jeść codziennie, ale jak już mnie najdzie, a nachodzi średnio raz w miesiącu, to jem, póki mnie nie zemdli. Dziękuję za wizytę i komentarz u mnie, pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no właśnie, z tymi postanowieniami to tak właśnie jest, może tym razem uda się wytrwać :)

      Usuń
  14. Cudi :) TYLKO PODZIWIAĆ :) Zdolniacha z Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolorowy i przecudny :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dobór kolorków mega udany :) Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny, podziwiam i się zachwycam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak zwykle przepiękna praca:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniały i ma chyba wszystkie kolory tęczy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny,masz talent dziewczyno .Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Koszyczek wyszedł super :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczny ten tęczowy koszyczek :)

    OdpowiedzUsuń