21 sierpnia 2017

467. Kotki breloczki z filcu / Felt cats keychain

Hej mróweczki,

Jeszcze kilkanaście dni i koniec wakacji 😕 Szok! Ale to szybko zleciało. I znowu rozpocznie się rok szkolny i zatłoczone autobusy 😖 ech... chciałby się by to lato trwało wiecznie.

A skoro mowa o zbliżającym się roku szkolnym to by umilić dzieciakom powrót do nauki przygotowałam breloki z filcu


Nietypowe, bo koty 😉 ale tym razem w japońskim wydaniu. Jak to mówią fani tej kultury moje szyjątka są KAWAII czyli słodkie i urocze 😍 
Wy też tak myślicie?
Ja jestem z nich bardzo dumna. Tęczowe kolorki będą przypominać o wakacjach i na pewno świetnie przyozdobią szkolny plecak, torbę lub saszetkę. Albo po prostu zostaną doczepione do kluczy.








A tu fotka jeszcze z procesu tworzenia:


Jak widzicie nie wiele potrzeba by wykonać takie fajne breloki. Zachęcam Was!
Buziaki 😘

Dzięki, że jesteś! Każdy Twój komentarz motywuje mnie do dalszego tworzenia.
P.S. Odwdzięczę się za każdą obserwację


Papier do moich prac kupuję na:

51 komentarzy:

  1. Fajne, bardzo wesołe. Ten żółty wygląda trochę jak Pikaczu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Poszalałaś z nimi :) Super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocze! Patrząc na nie aż chciałoby się je przytulić :) Cudne mają kolory, jak tęcza.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przecudowne!!! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne! Słodkie i kolorowe!

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczne kotki oj nie umiałabym wybrać dobrze że nie muszę bo wszystkie są urocze.
    Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale wesołe koteczki,super!

    OdpowiedzUsuń
  8. Super pomysł na umilenie powrotu do szkoły :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Moniko! Przeurocze są te Twoje koteczki, są śliczne i wesolutkie - Pozdrawiam Cię Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ piękna, tęczowa kolekcja. Cudne są te kociaki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Superowe są! Każdy z osobna jest słodki i uroczy, ale w grupie to dopiero jest efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale słodziachy!!! rewelacja! Kochana ja po prostu ubóstwiam Twoje filcowianki! Jestem tego zdania, że powinnaś to robić częściej :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  13. słodziutkie i wesołe kotki!

    OdpowiedzUsuń
  14. Super kociaki! Rewelacyjne! Kolorowe, słodkie i super wyglądają przypięte klamerkami! Super pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  15. Słodziaki ! Bardzo fajne breloczki zabawne i praktyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne. Twoja niespodzianka to bardzo miły gest

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajniusie są , bardzo ładne :**

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale słodziaki. Chciałabym być Twoim uczniem:) A tymczasem sama czekam na spotkanie z rokiem szkolnym i wcale mi się do tego nie spieszy.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  19. Jejku, jakie słodkie! Baaardzo fajne breloczki :-D

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale przeurocza zgraja! Super są. :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale słodkie!Bardzo fajne

    OdpowiedzUsuń
  22. Jakie fajne, są przesłodkie!

    OdpowiedzUsuń
  23. Zajefajne i kolorowe i takie dopracowane w każdym calu.

    OdpowiedzUsuń
  24. Wesoła, kolorowa gromadka :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne są i takie kolorowe i radosne. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  26. You are a great artist, Mikaglo! I love your posts! Your creations are stunning! I love the beautiful keyrings and they inspire me a lot! I think I will try to make some of these. The pattern is great for a pillow, too!!! Kisses, my friend.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ależ słodziaki! :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Totalnie urocze tęczaki kociaki. :3

    OdpowiedzUsuń
  29. Wiesz,że jesteś zdolna bestia? Ja i tak jestem cały czas pod wrażeniem Twojego talentu co do origami i mam nadzieje, że się nie obrazisz,że nieco Cię zachwalałam na swoim FB i podkradłam nieco zdjęć :P A koteczki z filcu są super,zresztą ja kocia mama uwielbiam koty pod wszelka postacią :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Piszesz, że niewiele potrzeba żeby mieć takie fajne breloczki ...AlE.....trzeba mieć jeszcze takie zdolne łapki jak Ty masz:)

    OdpowiedzUsuń
  31. fantastyczne i słodkie pamiątki:)))

    OdpowiedzUsuń
  32. Zachwycają kolorami i sympatycznymi bużkami:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Są przeurocze i do tego tak świetnie pokazane :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Tu, wszystko jest KAWAII. Piękne są kociaki. Tak wdzięcznie wygrzewają się w słoncu. Kolorystyka- super !
    Pozdrawiam.Ola

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetne breloczki :-D Filc mam ,nici i czasu brak ;-D

    OdpowiedzUsuń
  36. Ależ urocze te kociaki! :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Jakie fajne :) Chyba wszystko w japońskim wydaniu jest takie urocze i słodziutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Kotki są przecudne. Podoba mi się sposób ich pokazania. Świetny pomysł na zdjęcia!!!!

    OdpowiedzUsuń
  39. Cuda! I piękne zdjęcia jak zawsze :) Kociaki na sznurze wyglądają świetnie.
    I są kawaii. A czym wypełniasz filc?
    ~Weronika

    OdpowiedzUsuń
  40. te kociaki sa bombowe! nie mogę się napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń