18 października 2017

487. Koszyczek z origami / 3d origami basket

Witajcie mróweczki,

Dzisiaj ponownie przychodzę do Was z koszyczkiem z origami.


Który to już zrobiony w mojej "papierowej" karierze? Chyba nie zliczę 😁
Wykonany na specjalną prośbę. Podoba mi się jego kolorystyka. Jasne pastele w połączeniu z granatową kokardą tworzą fajną całość. A wy co myślicie?





Zapraszam Was serdecznie na mój kanał YouTube. Zamieściłam tam kolejny filmik tym razem z kursem na wykonanie Wazy Lotos z origami 3d. Zachęcam Was kochani 😘


Dzięki, że jesteś! Każdy Twój komentarz motywuje mnie do dalszego tworzenia.
P.S. Odwdzięczę się za każdą obserwację


Papier do moich prac kupuję na:

25 komentarzy:

  1. Koszyczek w pastelowych barwach pierwsza klasa!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo łądny koszyczek. Waza robi wrażenie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Koszyczek jest sliczny Kochaa. Jesteś naprawdę niesamowita :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Koszyczek jest uroczy i jak dla mnie kokarda zbędna;-) a waza pozwalająca

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny koszyczek, choć pastelowy. ;-)
    Bardzo czytelny kurs na zrobienie wazy. Składanie papierków nie dla mnie ale podziwiać mogę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zwykle cudowny! Zapraszam na moje Candy! http://niezchin.blogspot.com/2017/10/gruszka-xl-zapraszam-na-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny koszyczek, kolorystyka jest super, a granatowa wstążka wspaniale ją podkreśla.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest śliczny! Świetna dekoracja. Z kokardką wygląda... elegancko:)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Idealny i świetnie dobrane kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Waza jak i koszyczek są obłędne! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piekny koszyczek :))) I lece zobaczyc filmik na youtube :)) Pozdrawiam Cie cieplutko :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny koszyczek. Wybrałaś bardzo ładne tło do zdjęć.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Piekny koszyczek! Kolorystycznie jest bardzo w moim guście ! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny!!! Ta zieleń z granatem, wygląda fantastycznie :DDD.

    OdpowiedzUsuń