03 listopada 2017

493. Bombka z origami / 3d origami christmas bauble

Czy to już święta?

Spokojnie, to jeszcze nie ten czas 😄

Ale my, jako rękodzielnicy, zaczynamy nasze przygotowania do świąt dużo wcześniej. Wszystko po to by prace były gotowe na sezon Bożonarodzeniowy. W moim przypadku jest podobnie. 


Kilka tygodni temu rozpoczęłam tworzenie świątecznych ozdób. Już udało mi się zrobić dość sporą kolekcję. Na początek chwalę się bombką z origami 3d
W stonowanych, pastelowych kolorach, z mocniejszymi akcentami. Wydaje mi się, że prezentuje się całkiem nieźle. A jakie jest wasze zdanie?





Dzięki, że jesteś! Każdy Twój komentarz motywuje mnie do dalszego tworzenia.
P.S. Odwdzięczę się za każdą obserwację


Papier do moich prac kupuję na:

31 komentarzy:

  1. Ślicznotka, ciekawa jestem co tam potworzyłaś jeszcze światecznego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajna bombka :) A gdzie ma sznureczek? Bo chyba można ją powiesić na choince?

    OdpowiedzUsuń
  3. O rany, Ty chyba umiesz wszystko zrobić!!! podziwiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Podziwiam, jest śliczna! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Moniko! Przecudna bombeczka - Pozdrawiam Cię Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  6. Bombka wygląda cudownie. Podoba mi się zwłaszcza na tym ostatnim zdjęciu - ciekawe ujęcie ;) Moim zdaniem będzie świetna na choinkę, ale... na Wielkanoc też się później nada! Myślę, że zmiana otoczenia i koloru wstążki wystarczy, żeby udawała wielkanocne jajko :)
    ~Weronika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Weroniką :D Cudo! Mi też się trochę skojarzyło z pisankami, ale to chyba dobrze. Sama robiłam łabędzia tą techniką i wiem, że trochę to jednak trwa.
      Wracając jeszcze do ozdób świątecznych to też już kilka tygodni temu zaczęłam się w to bawić, głównie w ramach akcji wolontariatu :)
      Pozdrawiam
      ~Tereska

      Usuń
  7. Cudowna bombeczka!!!Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna bombka :)
    Swego czasu zrobiłam ich mnóstwo , poszły w świat :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest prześliczna, bardzo fajna ozdoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładna bombka, może powstanie cały komplet?
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna! Potrafisz wyczarować piękne rzeczy z kolorowego papieru!
    Podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczna bombka:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna ta bombeczka. Będzie piękną, świąteczną ozdobą :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna bombeczka! Będzie się cudnie prezentować na świątecznym drzewku :)

    OdpowiedzUsuń
  15. powtórzę tylko za innymi, że bombeczka pięknie się prezentuje! pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękna! I dzięki za przypomnienie, ze czas się za świąteczne wziąć. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna :-D Będzie pasować też do świątecznego stroika :-D

    OdpowiedzUsuń
  18. świetna bombka! jedna z oryginalniejszych, jakie dotąd widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetna szyszkowa bombka :) pięknie i profesjonalnie wykonana. widać pasję i serce w Twoich projektach.

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniała jest!
    Obejrzałam Twoje inne prace ... podziwiam za precyzję i cierpliwość. Są świetne :)

    OdpowiedzUsuń