13 listopada 2017

497. Mikołaje z origami / 3d origami Santa

Witajcie kochani,

I znowu poniedziałek. Po raz kolejny rozpoczynamy nowy tydzień. Tym razem zaczyna się on dość pochmurnie, chłodno i deszczowo. W ostatnie dni nawet sypnęło białym puchem. A w związku z tym pojawiają się u mnie kolejne świąteczne ozdoby.


Mikołaje z origami 3d są dość popularne i bardzo łatwo się je wykonuje. Bardzo fajnie wyglądają przy choince lub jako osobna dekoracja. Mam nadzieje, że moje figurki przypadną Wam do gustu.






Dzięki, że jesteś! Każdy Twój komentarz motywuje mnie do dalszego tworzenia.
P.S. Odwdzięczę się za każdą obserwację


Papier do moich prac kupuję na:

23 komentarze:

  1. Świetne! Niesamowicie bawisz się papierem:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. o matko! Aż zachciało mi się świąt!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale są czaderskie !!! Oglądałam Twój filmik, ale masz fajnego psa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne :) Rzeczywiście idealna dekoracja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moniko! Cudowne Mikołaje, Każda Twoja rzecz jest wykonana po mistrzowsku - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. Super są te Mikołaje. Fantastyczna, świąteczna ozdoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, these are amazing!! The Santas are so cute!! Love them!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  8. Piekne :))) Ojj tak swiatecznie sie zaczyna robic :)) Pozdrawiam Cie cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak widzę takie Mikołaje, to już czuję święta.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczności...,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne są! Jestem pełna podziwu dla Twoich zdolności :) Mikołaje świetnie pasują do stroików! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mikusie wyglądają bardzo uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hehe :) Aż się buzia cieszy :) Mikołajki są super :)

    OdpowiedzUsuń
  14. I ja kiedyś bawiłam się origami, modułem chińskim również. Twoje Mikołaje są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak zwykle urocze.. Chwilę mnie nie było, ale już wszystko nadrabiam :D Ty to wszystko tak szybko robisz!
    Pozdrawiam
    ~Tereska

    OdpowiedzUsuń
  16. Fantastyczne! Czuję że do świąt stworzysz jeszcze mnóstwo takich super prac :D

    OdpowiedzUsuń