08 grudnia 2017

509. Bombka z origami / 3d origami rainbow bauble

Hej 😊

Już po mikołajkach. Jak na złość nie spadło ani garam śniegu, a fajnie by wyglądał biały puch za oknem tego dnia. Co otrzymaliście od Św.Mikołaja? Ja czekoladową figurkę z podobizną świętego. Zniknęła w mgnieniu oka. No cóż... jestem ogromnym łasuchem na słodycze 😅


Po raz kolejny przychodzę do Was z pracą świąteczną. Bombka z origami w tęczowych kolorach. 
Dołączyłam srebrny sznureczek do powieszenia. W tle iście zimowa sceneria, choć teraz przez ostatnie deszcze już prawie ta biała szata się rozpuściła.




Dzięki, że jesteś! Każdy Twój komentarz motywuje mnie do dalszego tworzenia.
P.S. Odwdzięczę się za każdą obserwację


Papier do moich prac kupuję na:

16 komentarzy:

  1. Przepiękna i bardzo oryginalna ta bombeczka :) A ja też dostałam czekoladową figurkę z podobizną świętego :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, this is so stunning!! I love the colors and design!! So gorgeous!! Have a great weekend!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  3. Taka bombka na choince to coś pięknego! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna bombeczka.
    Ja też słodkości dostałam:)
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna jest! Zachwycająca praca.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bombka śliczna, też myślałam że będzie klimat i sypnie śniegiem. chyba pozostaje nam czekanie i zachwycanie się twoimi bombkami :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna bombka!!! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moniko! Bombka jest Przepiękna, ładne kolory dopasowałaś, U nas też brak śniegu, Może na święta spadnie - Pozdrawiam Cieplutko

      Usuń
  8. Co za cudo! Oko cieszy niesamowicie. I te kolory :)!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna i kolorowa będzie super wyglądać na choince:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Bombki, pisanki w technice origami są rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń