12 grudnia 2017

512. Bombka z origami / 3d origami violet bauble

Cześć kochani,

Dzięki wielkie za odwiedziny.
Mam nadzieję, że nie znudziły się jeszcze ozdoby świąteczne, jakimi ciągle Was męczę. Ponieważ dzisiaj kolejna porcja.


Bombka z origami 3d
.
Tym razem powstała w nieco odmiennych, ale dobrze Wam znanych kolorach. Ostatnio na topie są połączenia fioletu z beżem. Srebrny, skrzący się sznureczek dodaje świątecznego klimatu. Co myślicie?



Dzięki, że jesteś! Każdy Twój komentarz motywuje mnie do dalszego tworzenia.
P.S. Odwdzięczę się za każdą obserwację


Papier do moich prac kupuję na:

23 komentarze:

  1. Śliczna i w fioletach wyglada cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta bombka jest rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna, bardzo podobają mi się kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekna, podziwiam Cie za odwage w łączeniu kolorow ☺

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna bombeczka. Pięknie jej w tej kolorystyce :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba połączenie kolorystyczne, a bombka rewelacyjna:). Pozdrawiam cieplutko:).

    OdpowiedzUsuń
  7. So stunning!! I love the colors and the beautiful design!! Wow!! Gorgeous!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  8. Moniko! Przeurocza bombka, Ładny kolor dobrałaś - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta jest bombowa. Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bombeczka wyszła ślicznie :0

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna i taka bardzo oryginalna:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Zawsze wpadam z zachwyt na widok takich bombek! Jest przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne połączenie, bombka bardzo mi się podoba.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  14. Rewelacyjne kolorki, możesz mnie męczyć do woli :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świąteczne dekoracje nigdy się nie znudzą :D Śliczna bombka!

    OdpowiedzUsuń
  16. Monika, rewelacyjna bombka! Ta przypomina mi szklane szyszeczki z dzieciństwa.
    Śliczna!

    OdpowiedzUsuń