22 grudnia 2017

517. Kiermasz Bożonarodzeniowy

Cześć kochani,

Zawsze z zachwytem i nutką zazdrości podziwiałam Wasze prace oraz chęć i odwagę pokazywania ich większemu gronu osób. Chodzi mi przede wszystkim o różne kiermasze, jarmarki czy targi. W tym roku i ja postanowiłam spróbować swoich sił. Wystawiłam swoje prace na Kiermaszu Bożonarodzeniowym, który odbył się w minioną niedzielę. Wyjątkowo zjawiło się bardzo wielu wystawców z najróżniejszymi formami rękodzieła. Ale na szczęście w origami modułowym nie było konkurencji. Każda z prezentowanych technik była unikalna i nie powtarzała się. Poniżej dość długa fotorelacja z tego wydarzenia. Zapraszam do oglądania 😊





















Dzięki, że jesteś! Każdy Twój komentarz motywuje mnie do dalszego tworzenia.
P.S. Odwdzięczę się za każdą obserwację


Papier do moich prac kupuję na:

20 komentarzy:

  1. Świetne stanowiska , było na co popatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczny kiermasz i ile na nim pięknych prac :D. Przygotowałaś piękne prace :D.
    Wesołych świąt i samych radości w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne ozdoby i dekoracje! Uwielbiam takie kiermasze, chociażby dlatego, żeby nacieszyć oczy pracą ludzi z pasją :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Same cudowności :) Było na co popatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bogaty kiermasz! I bogate stoisko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Frekwencja na kiermaszu dopisał.
    Bardzo różnorodne dzieła.
    Pozdrawiam serdecznie Moniko 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam takie kiermasze.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie cudowne prace! Aż żałuję, że mnie tam nie było...

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdrowych ,spokojnych Świąt Bożego Narodzenia...

    OdpowiedzUsuń
  10. super i tyle pięknych prac :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Marzy mi się być kiedyś na takim kiermaszu, niestety obok mnie nie ma nigdy żadnego.
    Zdrowych, pogodnych i pełnych radości
    świąt Bożego Narodzenia
    a także wielu wspaniałych chwil
    spędzonych w gronie najbliższych!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja również życzę Ci zdrowych i pięknych świąt Bożego Narodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdrowych,wesołych,spokojnych,rodzinnych świąt:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Super, a Twoje stanowisko wygląda przepięknie

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne prace wystawiłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  16. wooow, przepiękne stoisko stworzyłaś,przecudne prace, uwielbiam takie kiermasze, Wesołych Świąt

    OdpowiedzUsuń
  17. Niesamowite rzeczy u Ciebie ale też i u innych :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajny straganik miałaś :) Super, że wzięłaś udział w jarmarku!

    OdpowiedzUsuń