16 stycznia 2018

527. Waza z origami / 3d origami vase

Hej,

Kochani bardzo Was przepraszam, że tak z doskoku pojawiam się na blogu, ale w ostatnim czasie mam na głowie bardzo duży projekt. Z pewnością pochłonie on dobre następnych kilka miesięcy. Mam nadzieję jednak, że uda mi się do Was wpadać a na blogu publikować nowe prace.


Tym razem jednak cofam się jeszcze do poprzedniego roku. Nie zdążyłam pokazać Wam wazy z origami, którą przygotowałam na Bożonarodzeniowy kiermasz. Została wykonana w jak najbardziej neutralnych i dość popularnych kolorach. Podoba się?






Dzięki, że jesteś! Każdy Twój komentarz motywuje mnie do dalszego tworzenia.
P.S. Odwdzięczę się za każdą obserwację


Papier do moich prac kupuję na:

17 komentarzy:

  1. Śliczne kolory i wzór :-) Podziwiam precyzję wykonania :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna, piękne kolory! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa praca, swietne kolory, podziwiam za cierpliwość.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne zestawienie kolorystyczne <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Moniko! Bardzo Śliczna waza ,A kolory Piękne dobrałaś - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest cudowna! Przepiękny kształt, fantastyczne wykonanie i śliczne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda jak jakiś niezwykły kwiat :) kolory ekstra.

    OdpowiedzUsuń
  8. Moniko, wazon powala, oj chciałabym mieć taki w domu - jest cudowny! pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękny, wygląda jak egzotyczny kwiat :*

    OdpowiedzUsuń
  10. No po prostu cudo!piękne kolory i wykonanie 😊

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowna!!! Piękne kolorki:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna waza, cudownie wykończona.

    OdpowiedzUsuń