19 lutego 2018

545. Króliczki z filcu / Felt keychain bunnies

Cześć,

Wielkie dzięki za odwiedziny i liczne komentarze. Jest mi niezmiernie miło, że ciągle mnie wspieracie w moich rękodzielniczych poczynaniach.


A dziś kolejna praca z cyku "świątecznych", ale nie papierniczych 😂
Tym razem coś bardziej miękkiego. Króliczki z filcu. Mogą być świetną ozdobą, nie tylko Wielkanocną.



Dzięki, że jesteś! Każdy Twój komentarz motywuje mnie do dalszego tworzenia.
P.S. Odwdzięczę się za każdą obserwację


Papier do moich prac kupuję na:

33 komentarze:

  1. Słodziaki , słodziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocze:) Cudowności Tworzysz!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ są milusie te królisie😊
    Pozdrawiam cieplo.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne, właśnie na takie ostatnio mam chęć! Serdeczności przesyłam:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Moniko! Ale super Króliczki, ten z fioletową kokardką najbardziej mi się podoba - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale słodkie te króliczki! Prześliczne są :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oh my gosh, I love these!! They're so cute!! They make me smile!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  8. Super króliczki! Pięknie wykonane i bardzo pomysłowe! Słodziaki! Lubię Twoje filcowe prace!

    OdpowiedzUsuń
  9. Urocze króliczki :D bardzo mi się podobają !

    Gdybyś miała ochotę to serdecznie zapraszam Cię na bloga swojej Przyjaciółki , która również jak i Ty chwyta piękne obrazy w swój obiektyw i pisze posty płynące prosto z serca dla drugiego człowieka .

    ---> odnowionaja.blogspot.com

    Pozdrawiam bardzo serdecznie Sylwia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialne słodasy! I takie już wiosenne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne te króliczki. Ogromnie mi się podobają,
    A w sumie łatwo można ten wzór przerobić na kotki czy baranki :) a nawet małpki. Świetne!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne zawieszki. Takie słodkie i starannie wykonane.

    OdpowiedzUsuń
  13. Moniczko, Twoje prace zawsze wywołują uśmiech na mojej twarzy, piękności!!! Pozdrawiam serdecznie 😊.

    OdpowiedzUsuń
  14. prześliczne słodziaczki z tych króliczków.

    OdpowiedzUsuń
  15. Filc to bardzo wdzięczny materiał. Można z niego stworzyć niezliczoną liczbę ozdób. Twoje króliczki są przesympatyczne 🐰🐰🐰 W minionych latach szyłam podobne.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ależ one są kapitalne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Słodziaki! Uwielbiam oglądać filcowe ozdoby :) Twoje są takie idealne! Wszystko bardzo precyzyjnie poprzyszywane :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ależ one są piękne! :) A te serduszkowe koraliki jako noski - świetny pomysł! ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Słodziaki :) Piękne mają oczka :D

    OdpowiedzUsuń